Statistik

måndag 27 december 2010

27/12

I dag är det inte lång tid tills det är nyår och jag vet inte än var jag skall vara.
Men jag är iskåne nu och jag var och firade jul den 25 med mormor och morfar i deras hur och det var jätte kul bortsäg från att jag fick ha mina släktingar där och det var inte kul innan det. För att morfar lät mig inte vara i fred och göra mig klar så de tog ett bra tag innan jag gick ut elr ner och åt mat.
Men i dag så åkte jag över till farmor och farfar och i mon skall jag åka skidor med min kusin och min faster men jag vet inte om farmor och farfar skall åka så det får vi se i mon men det skall bli jätte kul att åka skidor med dom i mon men om inte min faster kommer i mon så får vi åka en annan dag och det vill jag nog inte men vi har en hel vecka att åka men vi kommer att åka ditt hela tiden och sen så åker vi hem och tillback och det blir jobbigt men kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar