Statistik

tisdag 5 april 2011

Inte tid & AJ!

Hej jag har inte haft tid att blogga för att jag har haft för mycket läxor :'(
Men i dag på rasten så var jag inne i gympan och jag sparkade på någons fot och fick jätte ont :( Så nu har jag banage jag vill inte vara skadad men på torsdag så skall jag troligen vara med en kompis och de är om min for ät bra och de bror på om mina läxor är gjorda :P jobbigt PAPPA!

Jag har också otur med min medryttar häst han är halt och de menars med att han har vrikat benet kan man säga så jag får inte rida men jag får slöta honom och de är jag glad för :D och jag skall fråga min kommpis om hon kan ha lektion för mig i hoppning med sin ponny då blir jag glad :D aja men snart tror jag att vi skall äta sopa skall försöka att blogga mer. Ses bloggläsare :D

Foki, Kissie, Tyra, Ina, Klara & Linda & Fille hoppas att ni gillar bloggarna <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar