Statistik

lördag 24 september 2011

Cuper & Städa!

Jaha då harman städat hella sitt rum nästan klar började vid 12 och är fort farande inte klart :P
Men men jag e ganska petig just nu, och jag var med ett par kompisar lite i 20 min så nu är de en puse.
Åt jätte god mat (av mig ^^) jag gjorde morotsplättar med lingonsyougurth de var faktis jätte gott. ^^
Nu smsar jag lite med en klass kompis han spelar Hockey hoppas bara att hans lag vinner nu och om ni tävlar hejar ju på er också. ^^ Fast han e inte klar fören 20.00 så de e ett tag tills jag kan smsa med han mera. :(
Senare under kvällen han min lillebror en Cup i innebandy hoppas att de går bra för honom att fånga bollarna. (han vill vara målvakt tror att han kommer att vara de.)

Fast allt är ju skoj med musik när man städar.
Nej nu får jag ge mig med att bloggningen måste städa klart snart.
I mon kanske jag skall vara med honom och umgås skall bli kul så får han berätta allt för mig om hockyen om han orkar och om han inte e så tröt . :p
Ojjjjjjjjjjjjj detta blev ett ganska långt inlägg skall snart fixa en ny header som e till hösten skall gå ut och ta lite kort med farmors lumix kamera så jag kan fixa bilden (bilderna) snare och ha en ny header.

SES!

bjuder på en bild i dag :D

min älskde Nadja hon tror att grodan lever (det hon har i munen)
hon e bara för söt ^3^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar