Statistik

måndag 3 oktober 2011

Snart godnatt!

Nu är de snart dags för mig att lägga mig jag har tråkigt.
Men jag har laddat upp lite bilder sen i sommras på bdb är inte inne där så mycket.
Får ta och lägga upp dom på bloggen också tror jag nog :D
Ne snart skall jag bestämma kläder för i mon, troligen samma fast ett par anndra skor :D
Tror att de blir lite Shopping i mon efter skolan efter som att jag slutar vid 9.
Ojjjj jag har glömt att i mon blir det äntligen dags att hämta mina inlägg till minna fötter (lägger upp bild i mon på dom) Jag valde orange färg snart hoppas jag att jag inte behöver ha ont i min rygg efter in läggen som jag kommer att ha under ungefär rästen av mitt live lite jobbigt kommer bara att ha ett par. :/


Hittade inte dom andra bilderna men detta är en bild på
Nadja när hon biter på en groda som hon tror
lever hon är lite galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar