Statistik

fredag 20 januari 2012

tävling! iPhone 4 skal!


om man tävlar i August iphone tävling kan du vinna skal och du får välja vilket du vill gud vad skoj! :)
Jag skall vara med iallafall sen får ni göra som ni vill nedan för står reglerna.




Regler:
Man ska länka till www.iphoneskal.se och motivera i sin blogg/facebook varför
de vill vinna just det skalet.
Man ska länka till det skalet man vill vinna i sin blogg/facebook och i
den blogg där tävlingen är.
Det skalet man kan vinna tittar man ut på www.iphoneskal.se och meddelar på MIN blogg (skriv också namn och adress m.m.)
Man får välja ibland alla skal som det finns minst ett av i lager.
Man ser lager antal under bilden på produkten



Jag vill vara med för att jag har bara ett skall till min iPhone och skulle vilja ha flera så detta är min chans att få flera skal :)

1 kommentar: