Statistik

fredag 30 mars 2012

Tävling, tidig morgon

HEEJJJAAA!!!
I dag är det äntligen tävling i skövde nu har jag väntat nog men är sjukt nervös.
Igår var jag i chok tillstånd, under matten också så jag darade jätte mycket var sjukt läskigt men nu är jag lugn och fin igen.
Blir ingen Sparing (man slås) bara för att jag är under 15 år..... /:
Fast jag tar igen det i Lissebergshallen!

Nej nu måste jag packa min kamera och tvätta mig under ögonen han inte tvätta bort sminket i går kväll bara för att jag gick och la mig klockan 21.00 så nu är jag trött ändå men kommer sova i bilen, hoppas jag  får sitta längst bak! :)

Hoppas att ni får en bra idag nu! :)
Jag kommer att ha det toppen, min första internationella (stavning) tävling, det är 17 länder och över 400 anmälda!
nu skall jag dra! hejdå! blogga senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar