Statistik

lördag 5 november 2011

Plugg :/

Nu är det en plugg helg inte skoj längtar till skolan börjar får träffa min kompis som jag smsar med hela lovet ^^ saknar alla på min gamla skola också.
Fast mäst på min skola jag går på nu…
Funderar på att åka till stallet sen när jag har pluggat ett tag.

…hoppas att alla andra ser fram i mot att dansa folkdans som är en tradition som hata funnits på skolan i 110 år skall bli kul och lära sig dansen Har aldrig dansat den innan.

Nu måste jag verkligen plugga hoppas att det kommer att gå bra på biologi prover.
Ligger och pluggar i soffan med täcket, musik i öronen och en bok att läsa (biologi boken) allt kommer att vara perfekt ^^
Snart börjar jag att gråts för att jag saknar någon så mycket blir glad när jag kan prata med honom och smsa men problemet är att vi aldrig pratar utan att vi smsar mäst hoppas att jag får lära att känna honom mer snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar