Statistik

måndag 7 november 2011

Prat, musik och mer musik.

Pratar med pappa med mammas telefon sitter och lyssnar på musik med min mobil perfekt!
Gjort läxorna nu och skall gör lite mera. (läsning)
Hur var eran första skol dag efter lovet???
Min var perfekt alla var på skolan från min klass verkligen kul ^^


Fick träffa min kompis som jag gillar bäst av killarna i klassen och mina favorit tjejer var verkligen skoj ^^
Kan de bli bättre tror inte det…
Nej nu måste jag sluta för i dag och måste verkligen göra mig klar för att sova (skall inte sova men måste göra mig klar då de bara är att gå och lägga sig sen)
…det kan faktiskt bli bättre jag skall tävla den 12 i kampsport. Måste vara i Partille 08.15 lite jobbigt att vara där så tidigt men jag satsar mot gul när de är dags att tävla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar