Statistik

söndag 29 april 2012

Kan inte + fotboll!<3

Kan verkligen inte leva utan blogg, instagram, musik, Facebook! (hej liv)
Kan inte fatta att jag är trött och skall SOVA nu?!
Nåja drar nog till ap i morgon eftersom jag inte var där i dag.
Var verkligen ett tagsen jag var där nu. :( önskar att jag bodde närmare och att jag kan ha mer tid där alltid lika kul att vara i ap<3 känns som att när man är där ett tag så är det en drog. Då var de ap <3 Forever nu kameran <3 Forever.
Något känns fel eller så blrjar jag bli van att smälla ungefär 200 bilder per dag minst. Fast idag var det bara 100 bilder ungefär jag tog idag kommer upp i morgon. :)

Min fotboll dem jag skall möta på idrottsdagen känns skönt att det är fotboll vi spelar aldrig de på gympan...
-.-' hoppas att vi kommer att vinna annars blir jag sur eftersom att kg är en dålig förlorare.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar