Statistik

måndag 9 april 2012

Tråkigt Väder.

NEJ usch och fy, jag vill ju att det skall vara fint och soligt väder, men men vad kan man göra man är ju inte vädergudinan, direkt.

Idag skall jag nog vara en soffpotatis.
Liggar framför dator och tv:n hela dagen. Sjukt skönt men, jag är jätte tröt fryser ihela kroppen duchade och frös.... Nåja jag är ju ändå lätt frusen....

Någon men än jag som tycker att det skall vara sommar nu?
Vill oxå vara med kompisar men vad jag vet så kan ingen idag, men skall träffa en i morgon åhhh, vad skoj vi kommer att ha jag längtar redan.
 
         Nu kommer det lite bilder, eftersom jag har uppdaterat dåligt med bilder tycker jag eller vad tycker ni?




 Värt att drika men visst den är dyrare än en vanlig dricka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar