Statistik

onsdag 16 maj 2012

Provar

Provar den mindre verisonen av MacBook Air tycker att den är lite liten men det funkar, den är bra om man skall bort och fota en hel dag om man skall ha med den för den är inte jätte tung den väger inte mycket heller sedan så är den inte så tjock. :)

Nu blir det 600 inlägget! :)
kommet Bilder från SIBA nu med deras assom kamera på datorn :)

Eller inte det funkar inte :/
funderar på att köpa en men jag tycker ju så klart att större är lättare att skriva på och jag har HP hemma och tycker att det är mycket bättre :)
Fast vi får se nu skall jag spara till ett FischEye (stavning) Kommer bli kul att ha ett FischEye har alltid velat ha ett och snart kommer jag att ha ett. Fast jag kommer att köpa ett begagnat så bli det, dels lättare att spara till annat och så  blir det roligare bilder, men det finns en massa bra saker med begagnat! :)
nu måste jag sluta. HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar