Statistik

onsdag 9 maj 2012

Snart

Snart hemma? Nej kanske inte jag har precis satt mig på bussen och är på väg hem.
När jag kommer hem skall jag plugga, och fota lite och tagga tävlingen som är på lördag och tänka igenom allting jag kommer att göra under tävlingen. Hoppas att det kommer folk som jag känner och tittar på mig, kommer att bli kul! På fredag blir det bygga fram tills på lördag. Min kompis skall hjälpa till hoppas att jag hittar flera som kan hjälpa till. :)

Jag hoppas verkligen att mina bilder blir bra som jag kommer att ta i dag idetta uschiga vädret. (vet inte var ifrån jag fick uschiga) :P :)

Snart är man vid Linnéplatsen som med andra ord är att det är bara 40-30 minuter kvar till man kommer hem :/
När jag kommer hem skall jag plugga (som jag skrev innan) fota och Skype med Noah. Han e sjuk och sen skall vi prata om ap. Typ och en massa andra roliga saker. Hoppas han blir friska snart, krryyyaaa på dig NOAH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar