Statistik

onsdag 11 juli 2012

Planerna idag.

Idag är planerna att jag skall åka ner till Tennisen igen, skall kolla klockan 13 på tennis men inte i den stora utan på dem små planerna eller vad man nu skall säga. :)

Jag har fixat mig och allt nu, pappa klipper sig av farmor.
Snart skall vi nog åka och lämna farfar och ham kompis på golf klubben, sedan åker jag och farmor vidare till en garn affär, där vi skall köpa garn och virk nål till mig. :)
Eftersom att jag skall göra en bikini över del. ( trekants bikini )

Kameran är ju med till båstad, den är laddad och har typ 1500 bilder på dem men kan ha 4500 bilder till så det är nog lugnt. :)
Kommer nog träffa min klasskompis i dag eftersom han e bollkalle på tennisen + han har sommar ställe här i båstad.
En bild på farfar när han spelar lite Golf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar