Statistik

tisdag 3 juli 2012

svar på några

nu har jag svarat på några frågor, men alla kommer att komma ut tills söndag. :)


·         När bytte du skola? och varför?
är du bra på att fotografera?
vem är din bästa kompis?

Svar: Jag bytte skola för ett år sedan, när skolan kommer att börja igen efter sommarlovet är slut. Jag byte för att jag kände att jag inte var en del av min förra klass, trivdes inte heller. Finns mer detaljer men tar inte upp det. Jag har fåt många bra komentarer på min Facebook sida – MayasFoto + fått  bra komentarer på chatten.

Jag har ganska många nu, men dem jag e med mest är väl Amanda, Erika, Elisabeth och Linnèa. J





·         Vad tycker du om din klass?

Svar: Min klass är verkligen något speciellt!
Ena sekunden är vi gapiga, men på ett härligt sätt, andra är vi tysta lyder vad fröken säger, med andra ord älskar jag verkligen min nya klass!

Fast jag vill verkligen ha flera tjejer 20 killar och 8 tjejer, men det skall komma en till tjej till kalsen. J







·         Vad skall du göra när du inte får rida lillebror längre? Om du skulle flyttat till ett annat land, vilket skulle det så vara och varför just det landet

Svar: Jag kommer rida Lillebror så länge som möjligt. Annars kommer jag göra frihetsdressyr.

Jag väntar just nu på att Aragon, en c-ponny i stallet. Jag kommer fortfarande rida Lillebror, annars kommer det vara en 8 årig liten tjej som skall lära sig att rida honom. J

Om jag skulle flytta någon stan så skulle det vara, singapore. Det är varmt hela året om. J singapore vet inte så många var de ligger, det ligger vid malaysia.

2 kommentarer: