Statistik

torsdag 16 augusti 2012

bok..?

Nej nu får jag mig ett ryck och ska ta och läsa har redan liksom läst halva boken när jag var i koratigen på 3 dagar så nu får jag väl läsa ut den? :)
Lovade mig själv att minst ha läst 1 bok innan sommar lovet är slut.....
Slut snar redan på måndag börjar skolan.. Har faktist längtat efter skolan lite, med alla kompisarna, och så kommer nya kompisar in i skolan, alltid spännande!

I höst blir det Folkdans som vanligt! Det är faktiskt roligt, men det e svårt i börjarn...
Nåja jag får ta och läsa nu. Får blogga senare hejdå! :)

(BILDBRIST!)
Ska fixa flera bilder idag. Efter läsning. :)

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har ! :)

    Veckans Blogg är igång nu igen.
    Anmäl dig här :
    http://galenbloondin.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html#comment

    Kram c:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Rolf att du tycker det!
      Ja visst är kg med i veckans blogg.

      Kram. :)

      Radera