Statistik

söndag 19 augusti 2012

Nu är frågestunden slut!

Nu kommer svaren!

Anonym:
Har du pojkvän?
Favorit färg?
Längd?
Fin blogg

Svar: Hej, jag har inte pojkvän. Min favorit färg är nästan alltid marin blå och jag är inte alls lång jag är bara 163. :)

Anonym:
Kan du göra en video möjligtvis hur du gör i oordning dig på morgonen?
Vad heter din bästa vänner?
Kram.

Svar: Hej, jag jag kommer inte att göra video någonsin tyvärr på bloggen :/, Amanda, Amanda, Elisabeth det är nog dem jag skulle välja. :)

Anonym:
Vilka är de fem goaste och snällaste i din klass?

Svar: Noa, Amanda, Elisabeth, Erik & Jacob

Anonym:
Vad Kmr din outfit se ut till skolan börjat? När och varför började du att rida?

Svar: Hej outfiten blir en överraskning! :) Jag började rida sen jag var 4 så 10 år. Jag började för att mamma hade ridit och haft egen ponny. :)

Tack för alla frågor! :)
Några var kluriga! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar