Statistik

onsdag 6 juni 2012

Äntligen

Äntligen är jag på väg till ActionPark och så sitter det andra som skall till ActionPark.
Ingen känner jag igen. Frågan är om dem känner igen mig??

På torsdag har jag träning känner bara äntligen är det träning igen!
Efter sommarlovet skall jag börjar träna två gånger i veckan. Eftersom att jag har en knä skada eller vad man skall säga så kan jag inte överanstränga mig.
Så nu blir det riktiga fys pass på söndagar. Men kommer nog inte träna varje helg kanske varannan helg, det är ju en början.

Min tränare vill att jag skall tävla SM visst det vill jag med men då låste jag ha despans (stavaning), Gud va skoj det kommer att vara att bara få tävla SM då bryr jag mig inte hur det går så länge jag har fått tävla SM så är jag nöjd! C:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar