Statistik

tisdag 5 juni 2012

Me

Jag är och väntar på att min buss skall komma idag tar man 80 och inte blå express känns konstigt nåja orkar ju inte vänta i 30 minuter på att min buss skall komma.

Jag har pratat med Axel kanske inte är en övervakning? Han är som en bästis och bror för mig han är alltid snäll och glad. I morgon kommer jag att träffa honom. :)
Längtar redan efter det.
Idag var det redovisning så vi slutade tidigare. Faktiskt väldigt skönt! :)

Imorgon är vi lediga känner bara ja en dag ledig innan skolavslutningen. Kommer ha klänning på mig kommer känna mig som en fjolla, om ni frågar mig. Jag hatar att ha klänning på mig men jag gillar att titta på klänningar och så men inte att ha på mig det.

Nu rullar bussen och jag kommer säkert att somna som vanligt. Är jätte trött och kunnde liksom somna på so lektionen. Zzz....
Tycker ni att jag skall blogga mera??
Kommentera gärna då. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar