Statistik

söndag 10 juni 2012

Kvälls bloggning

Bloggar det sista för i dag i morgon blir det sova över till Amanda i klassen med ett härligt gäng tjejer!
Längtar redan. Vi kommer ha tjej snack och en massa roligt.

På tisdag är det sommar lov för mig efter klockan 13. ^^
Skall gå på Lisseberg med några jag känner, skall sova över med dem oxå.
Åhhhh.... Allt kommer vara perfekt sedan skall Amanda i B klassen följa med mig till mig förra skolas avslutning.

Känns skönt!
Idag hoppade jag med lillebror vi hoppade 60 som högst. Hoppade annars bara 40-45 cm tränande att hoppa rakt efter hindrena och galoppera över och efter hindret. Gick super bra! Sedan en stor belöning rida i skogen!
Han älskare verkligen det. Till och med bättre än hoppning tycker han. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar