Statistik

fredag 11 mars 2011

Fredags kväll hos pappi!

I kväll så skall vi titta på Vampyrer suger skall bli kul min granne har sett den och sa att den var jätte rolig och, snart så skall jag ändra min blogg lite men de blir så fort jag är med INA för att hon vet hur man gör kålla in hennes blogg och en annan tjej i klassen jag älskar deras bloggar.

www.tyramyra.blogspot.com

www.inajonsson.blogspot.com

hoppas att ni kommer att gilla deras bloggar och vi kommer att äta rebensbjäl och dip med gurka och morot sen så har jag gjort, enegidryck och den skall min lillebror använda i morgon på sin match och jag skall till stallet och rida i ett ridhus men jag måste rida ditt tråkigt men jag kommer att hoppa troligt vis men det bror på om ridhuset är öppet annars så får vi ta och rida ut och hoppas nu att de inte blir dåligt väder för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar