Statistik

torsdag 10 mars 2011

Morgon bloggen

Heej bloggen nu har jag vaknat och klät på mig skall nog ta och äta frukost snart eller vad tycker ni??????
Aja jag har haft tjej snack i går på skolan och jag blev jätte ledsens då och då fick jag skippa nästan hela min extra engelska lektion men jag gick upp sen när det var 20 minuter kvar puuuuhh, och det var 3 personer som letade efter mig.
Men nu är allt bra tror jag och sen så hoppas jag att den killen inte kommer till skolan i dag.
Ojjjj i morgon är de ju LÖRDAG och då får jag sova lite längre men det blir inte mycket jag skall vara i stallet vid 11 sen så skall jag rida med en tjej till ett ridhus det skall bli kul och då kommer jag att hoppa för första gången på min medryttar häst. :D
Neej nu får jag äta min frukost men jag tror att jag kommer att blogga senare i dag antingen på skolan eller hemma när jag nu kommer hem <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar