Statistik

fredag 11 mars 2011

Neeej INA!!!!

Jag och Ina kanske skulle göra något i dag men det blev inte för att hon skulle till sim mormor och morfar för att hämta något så nu ät jag typ besviken på henne.

Och jag har inte gjort så mycket jag har tittat på bloggar och tittat på tv och om ni undrar så har jag inte en laptop jag har en stationer (vanligdator) men efter sommaren så skall jag kanske få en netbok JIPPI :D
men de är bara om jag har mins G på mina prov, och om jag skall få netboken så är den svart men jag är glad ändå :P :p :P :p :P :p :P så jag skall till stallet i mon till min älskling SPEEDY och rida med en tjej och sen så skall min klass kommpis kanske hänga med de bror på om hon kan (hon har egen ponny).

Men jag vill ju också ha en egen Ponny men jag får nöja mej med att rida en privat häst 1 gång i veckan men senare när de blir vår så kanske jag skall ha honom flera gånger i veckan kanske 2 och då kan jag rida mera och lära mig mera och jag går ju på ridskola och då lär jag mig ju att bli bättre på att ha kontrol om han börjar bussa. Nu har jag nog bloggat väldig mycket och på skolan så hade vi bara teknik 1 timme och so 3 timmar, men vi hade lunch i mellan så vi hade so 2 timmar först sen lunch 1 timme och sen so igen 1 timme och vi gör om historia men ingen rolig historia tycker jag, för att min grupp är jätte dålig!

OBS! om du inte visste så kan ridskole hästar bussa jätte mycket.
Jag tar och bloggar senare i kväll och i morgon ses blogg <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar